woensdag 18 mei 2016

Timmeren: ik als opa, ik als oma






Een timmerworkshop die goed past in de kinderboekenweek 2016: Voor altijd jong! Over opa’s en oma’s.
Hoe zie ik er uit als ik oud wordt? Lijk ik op mijn oma? Heb ik net zo’n snor of bril als mijn opa? Een beetje ouder en een beetje anders!

Kinderen werken met een eigen foto in zwart-wit als basis. Op een ondergrond van MDF gaan ze zichzelf veranderen / verouderen door het toevoegen van een laag: spijkeren, draden spannen, wikkelen met wol, vormen van ijzerdraad, hergebruik van oude sieraden. Grijze haren maken door draden te spannen rondom een spijkerwerk. Toevoegen van een bril, een ketting, een snor of toch maar deftige oorbellen zoals mijn oma altijd draagt.


Workshopduur 1,5 uur.
Voor info neem contact op met bakfietsjuf@ziggo.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten